“Saya Tak Redha Dan..” Akhirnya Mak Syamsul Buka Mulut.




 Baru-baru ini, kec0h isu pengarah sensasi, Syamsul Yusof mengakui sendiri tentang status hubungannya bersama Ira Kazar menerusi akaun Instagram (IG). Walau bagaimanapun, perkahwinan kedua Syamsul tidak mendapat restu dari ibunya, Datin Patimah Ismail.

‘Jangan mun4fik’

Menerusi lap0ran Harian Metro, Patimah menyatakan dia mengetahui segaIa masaIah dan k0nflik yang dihadapi anaknya dan Puteri Sarah.

Tegasnya, perkahwinan kedua Syamsul memang tidak akan mendapat restu dari ibu kandung.

Saya tak reda dan tak terima (perkahwinan kedua Syamsul). Saya baru dapat tahu tadi seIepas diberitahu oleh Syamsul. Tapi saya cakap tak reda dan tak izinkan. Dia beritahu saya seIepas dia berkahwin.

Tidak mengaku

Dalam pada itu, Patimah menyindir dengan tind4kan Syamsul yang sebeIum ini berkeras tidak mengaku berkahwin dengan anak kepada akt0r Kazar Saisi.

SebeIum ini dia tak mengaku. Dia berm4ti-m4tian cakap dia tak kahwin. Orang buat fitnah katanya dan mahu saman 0rang yang buat cerita.

Namun, hari ini dia mengesahkan segaIanya-gaIanya. Sekali lagi nak tegaskan, saya tak izinkan dan tak reda atas perbuatannya itu.

SusuIan itu, sebelum ini ibu mentua Puteri Sarah tersebut turut mend0akan cucu-cucunya agar memiliki se0rang bapa yang lebih baik. Hal itu mendapat sok0ngan daripada rata-rata netizen yang turut bersimp4ti atas ke.s yang terjadi kepada pasangan ini.

Sumber: Harian Metro / ohbulan

Comments